Archive for October, 2008

Eternity.

Kotoba wa iranai yo~

Nosukii again! ;D With more lyrics because..I’m bored. And I rather not do homework right now. I did it in class already anyways~ So this time it’s SOUNDHOLIC’s ‘eternity’ from the album ‘TOKOSHIE’ released at Comiket 74. Um, I guess…If anyone has requests? I can try doing some…Ohhhh I know what song I want to work on next though! If there’s no lyrics for them yet that is…I will do =NeutraL=’s ‘History of the Moon’. πŸ˜€ I love that song. X3 But anyways, here we go!

Eternity

Vocal: aki

Lyrics & Arranged by : 隣人 [rinjin] from CYTOKINE

SOUNDHOLIC – TOKOSHIE – [C74]


Lalala the history lost your smile
Lalala the history lost your tears
Lalala the history lost yourself
One time curiosity lost paradise

Aa tsuki ga kyou mo kazaru Mou yoru da
Kimi ga miseta yokogao Kasaneta omokage

Kono hibi ni Itsuka mita eien ga?
Dakedo kimi wa kono mama Waratte hoshii yo

Yubisaki de egaki dasu Miraizu wa
Kirei sugite Omowazu me wo fusetaku naru

Nani hitotsu kono te ni wa Nokoranai
Kimi wa iu kedo Sore demo…

Nakanaide Kimi no unmei sae
KonyaΒ  nakatta koto ni shite ageru
Ima wa mienakute mo
Kimi jishin ga kizamu rekishi da

Aa Kimi no kokoro sae
Konya nakatta koto ni shite ageru
Kotoba wa iranai yo
Boku jishin mo ayumu rekishi da

Kanashimi hitotsu
Boku ni azukete
Sotto sasayaite yo
[oyasumi]

Aa tsuki ga kyou mo utau Komori uta
Kimi wa kyou mo Mimi wo fusaide nemuru no?

Sono kami wo suri nukeru Eien wa
Ano hi Kimi wo oitekite shimatta no kana

Yubisaki de egaki dasu Miraizu wa
Kirei sugite Omowazu me wo fusetaku naru

Nani hitotsu kokoro ni wa Nokosenai
Kimi wa iu kedo Sore nara…

Kono mama de Sou itai kedo ne
Konya nakatta koto ni shite agetai
Kimi no sono egao wa
Boku jishin ni kizamu rekishi da

Aa Kimi no sono kizu wo
Konya nakatta koto ni shite agetai
Tenohira koboreteku
Ushinau mono no subete kara

Aa Kimi wo mamoritai
Konya nakatta koto ni shite ageru
Ima wa mienakute mo
Kimi jishin ga kizamu rekishi da

Aa Kimi no kokoro sae
Konya nakatta koto ni shite ageru
Kotoba wa iranai yo
Boku jishin mo ayumu rekishi da

Kanashimi hitotsu
Namida mo hitotsu
Omoide hitotsu
Omoi wa hitotsu

Boku ni azukete
Waratte misete
Sotto sasayaite yo
[…xxxx]

Lalala the history lost your smile
Lalala the history lost your tears
Lalala the history lost yourself
One time curiosity lost paradise

______

And that’s all for now! Kind of lazy to blog now, so…Haha, yeah. :3 Just wanted to post those lyrics~

γŠγ‚„γ™γΏ(οΌΎΞ΅οΌΎ)οΌβ˜†γ«γ‚ƒ!

October 28, 2008 at 11:11 pm Leave a comment

Necro Fantasia and a Bad Apple!!

Watashi ga iru~

;o; Please excuse the lame title. Haha, anyways…I finished romanizing Necro Fantasia from Alstroemeria Record’s album ‘For Your Pieces’ released at Comiket 74. I really love this CD. ❀ So here we go!

Necro Fantasia

Vocal:ηΎŽι‡Œ[Misato]

Arrange: Masayoshi Minoshima

Lyrics: Haruka

ALSTROEMERIA RECORDS – For Your Pieces – [C74]

Anata wa zutto saki wo mite Watashi wo koko ni oita mama
Gensou sakura mau kisetsu Kono chi de zutto anata matsu

Kuchizuke kawashiteita hi mo Itsuka wa omoida ni kawaru
Fureau kotosae mo dekizu Omoi wa hakanaku chitteku

Anata ni te ga todoku no kana Watashi wa sore dake wo shinji
Yozakura watashi wo tsutsunde Nobashita te ga todoku you ni

Itsumo yume miteta Mou ichidou fureau sakura Maichiru yoru ni
Ima wa motomeru no Anata machi tsuzuke midare saku kisetsu Kokoro kakushite

Dakishimeru anata no nukumori Yozakura no moto de kanjite mo
Setsunakute namida wo nagashita Toki wo keshikirenai no
Mou ichidou Kono gensou no chi no naka de yume no tsuzuki wo miru
Sakura mau Kono keshiki no mukou ni kitto anata wa iru

Nobashita te ni tsutau omoi Todokazu sou wakatte temo
Nukumori karami au suhada Wasurenu nokosareta kioku

Anata sagashiteta mou ichidou deaeru sakura Maichiru yoru ni
Ima mo motomeru no Sore wa kanpeki na midare saku sakura Kokoro yurasazu

Dakishimete tada dakishimeteite Kokoro ga kowaranai you ni
Setsunakute Sabishikute anata wo motomete ita yoru ni
Kienai no anata no nukumori Kono mune no naka ni itsumade mo
Wasurenai wasureru hazunai Kono irodoru ouka wa

Dakishimeru Anata no nukumori Yozakura no moto de kanjite mo
Setsunakute namida wo nagashita Toki wo keshikirenai no
Mou ichidou Kono gensou no chi no naka de yume no tsuzuki wo miru
Azayaka ni Irodoru kono ouka no moto ni watashi wa iru

And, because I don’t think I ever posted these here:

Bad Apple!!

Vocals: nomico

Lyrics:Haruka

Arrange:Masayoshi Minoshima

ALSTROEMERIA RECORDS – Lovelight – [Reitaisai 4]

Nagareteku toki no naka de demo, kidaru sa ga hora GURUGURU mawatte
Watashi kara, hanareru kokoro mo mienai wa sou shiranai?

Jibun kara, ugoku koto mo naku, toki no sukima ni nagasare tsuzukete
Shiranai wa, mawari no koto naku, watashi wa watashi, sore dake

Yume miteru? Nani mo mitenai? kataru no muda na, jibun no koto wa
Kanashimu nante, tsukareru dakeyo, nani mo kanjizu kagoseba ii no

Kowakuu koto wa ataerarete mo, jibun no kokoro tada ue no sora
Moshi watashi kara, ugoku no naraba, subete kaeru no nara kuro ni suru

Konna jibun ni, mirai wa aru no? Konna sekai ni watashi wa iru no?
Ima setsunai no? ima kanashiino? Jibun no koto mo, wakaranai mama

Ayumu koto sae, tsukareru dake yo. Hito no koto nado shiri mo shinai wa.
Konna watashi mo , kawareru mo nara, moshi kawareru no nara, shiro ni naru?

Nagareteku toki no naka de demo kidaru sa ga hora, GURUGURU mawatte
Watashi kara, hanareru kokoro mo, mienai wa sou, shiranai?

Jibun kara, ugoku koto mo naku, toki no sukima ni nagasare tsuzukete
Shiranai wa, mawari no koto nado, watashi wa watashi, sore dake?

Yume miteru? Nani mo mitenai? Kataru no muda na, jibun no koto wa?
Kanashimu nante, tsukareru dake yo, nani mo kanjizu, kagoseba ii no

Kowakuu koto wa, ataerarete mo, jibun no kokoro , tada ue no sora.
Moshi watashi kara ugoku no naraba, subete kaeru no nara, kuro ni suru.

Muda na jikan ni, mirai wa aru no? Konna tokoro ni, Watashi wa iru no?
Watashi no koto wo, iitai naraba, kotoba ni suru no nara [rokudenashi].

Konna tokoro ni, watashi wa iru no? Konna jikan ni, watashi wa iru no?
Konna watashi no, kawareru mo nara moshi kawareru no nara shiro ni naru?

Ima yume miteru? Nani mo mitenai? Kataru mo muda na jibun no koto wa?
Kanashimu nante, tsukareru dake yo, nani no kanjizu kagoseba ii no?

kowakuu koto wa, ataeraretemo, jibun no kokoro tada ue no sora.
Moshi watashi kara, ugoku no naraba, subete kaeru no nara, kuro ni suru.

Ugoku no naraba, ugoku no naraba, subete kowasewa subete kowasewa
Kanashimu naraba kanashimu naraba watashi no kokoro shiroku kawareru?

Anata no koto mo, watashi no koto mo , subete no koto mo, mada shiranai no
Omoi mabuta wo, aketa no naraba subete kowase no nara kuro ni nare!!

Once again, let me know if anything is wrong! ❀

_______

And that’s all! ;D I’ll blog a little later in the week with updates and stuff…Kind of tired right now. School is killing me and I’ve got finals next week so…Blargh….

BUT! One awesome thing that happened over the weekend~ I went to Little Tokyo over the weekend since a friend of mine wanted to go and in Kinokuniya[bookstore], they had ‘Perfect Memento in Strict Sense’! So I picked up a copy~. I usually don’t find anything Touhou related there so that was a pretty good find! And I can use it as a prop when I do Akyu cosplay! ❀

Well, that’s all for now!

γŠγ‚„γ™γΏ(οΌΎΞ΅οΌΎ)οΌβ˜†γ«γ‚ƒ!

October 28, 2008 at 12:02 am Leave a comment

Star Sniper.

So kimi wa spider

Boku wa sasote

Hey everyone! πŸ˜€ How’s it going? Lol, finally Mina blogged. By the way, yeah..her mom doesn’t know she shares this blog with me and she’s not allowed to have one(>.>) so that’s why she doesn’t post as much.

Hmm..Let’s start with the updates first!

Ikemen~:

– Genki!! He bought a Revoltech a few days ago…Gurren Lagann but I don’t know which one. I assume the Enki? But he said he played with it for hours and didn’t realize, so when he looked at the clock, he felt bad(for playing with it so long). XD

– AIRU joined the cast of ‘Harukanaru Toki no Naka de‘ with JURI who has previously been in it already. He will be playing the role of Akram (Akuramu).

– Katou Ryousuke, Nakagauchi Masataka, Furukawa Yuuta, and Miyano Mamoru are all going to be in a movie together called ‘2 STEPS!’ I don’t know anything about the movie except for those cast members..but judging from the title, it’ll be about dancing. Well..Ryou-chin, Masa, Yuuta and Mamo-chan are are good at dancing so… πŸ˜€ I want to see this. LOL Um, the rest of the cast is still unannounced I think…

– Kawakubo Yuuki will be in a new musical called…’Hiiro no Kakera‘. Which was a visual novel released in 2006. Yay! One of his fellow cast members is Kazunori Tani! He was with Yuuki-chan in Boys Love 2. Damn, I want to see this too.

– Umm..I’m not sure if I read this right but, in YOH’s blog a few days ago, JURI left a comment and…lol, wrote YOH’s name as YHO.(did he bother to check back? >.>)

– Igarashi Shunji is in the new drama ‘GIRA GIRA‘. I think Jutta-kun is too(most likely as a guest).

______

That’s all I’ve got. XD

Oh yeah, I was watching TV the other day and this drama called ‘Cat Street’ was on. It was episode 5 but I wasn’t really planning on watching it anyways. LOL, but anyways, I was doing my homework and kind of just listening and..I heard Kagrra,. And I was like “…WHERE IS THAT COMING FROM?!”. It was on Cat Street. πŸ˜€ I was happy. It made my night. XD

Recently, after watching Kagrra no Su,..They played a song during episode 57 when they showed the comments for their clay pieces. And I found out that the song was by Capsule! Oh my god so gooood. I thought they sounded a bit like PERFUME and after a little searching, one of the people from Capsule worked with PERFUME so…That’s why they sounded alike. ❀

Ohhh yeah! Funkies! There’s no need to rush, take your time. ;D And yes please, can you make a lyrics page for me? I get so lost everytime >.> Thank you~!

Damn that real life. D:

I need to bring my grades up…or something. I don’t know, surprisingly I have a stable grade in chem even though I hate it so much. AP Human, I have a C…English…I don’t even know. We haven’t had homework in weeks. Japanese..I think I have a B…Aerobics..That’s an A…and Geometry…Lol, I have a C.

Annddd my uncle is leaving for North Carolina..Err…I think he left already. And my mom’s kind of been on edge lately. My other uncle is staying with us since he doesn’t have a place to stay. And he only came here about 2 years ago. But he doesn’t…really do anything and my mom’s kind of getting mad. So lately she’s kind of been pissy..Yeah. And a friend of mine is leaving for training(air force) next monday, so I probably won’t see him for a year or so… 😦

PMXXXXXXXXXXXXX! I still don’t know if I’m going. ._. It’s like…I kind of want to but not really. I’m kind of lazy actually. LOL and not just that but…between now and then, I have finals, a chem test, a ap human test, a japanese test, my japanese project, and a math test. So…I don’t know if I’ll have the time to work on any cosplay or anything else for that matter… >.> Damn it…


And that’s all from me!

γŠγ‚„γ™γΏ(οΌΎΞ΅οΌΎ)οΌβ˜†γ«γ‚ƒ!

October 22, 2008 at 12:06 am 2 comments

Electro Magnetic Pulse.

Let alone they destroy this world

Weakly they open the doors of an ancient city…


Hello hello! ;D As you can see there’s been a change of layout recently. 5 MILLON HOURS IN PAINT FOR THE BANNER. It’s been shopped to hell and back. LOL But besides that…everything is pretty much the same.

Also, I got a B on my chem test so yay! I didn’t find out until…yesterday that progress reports were going out this week so luckily my grade went up and I won’t be getting one for chem. πŸ˜€ Dou? Tensai teki~


Ikemen Updates!:

-Shuji Hayashi’s blog has a new layout. It’s quite nice. Dark.

-AIRU went to go see Ryou-chin and Kane-chan’s new stage play a few days ago. πŸ˜€ Daaaww isn’t that cute?

-KENN, Yasuka and Genki seemed to have gone to the Tokyo Game Show a few days ago…(I want to know more about this~)

-Uehara Takuya of FROGS will be in Tenimyu…This I cannot believe. LOL In a good way I guess. I can’t wait to see him.<3 He will be playing Oshitari Kenya of Shitenhouji.

-Hijiri went to Taiwan. o.O Um, there’s too much writing for me to read but..yeah. He went. XD

-Kane-chan’s blog also got a new layout!

-Kazuma~ you look so good with hair. LOL

-Takumi updates his blog for the first time in forever!

-YOH is also going to be in Tenimyu! Reprising his role as Tachibana from Fudoumine. He’s part of Cast B. [The Treasure Match – Shitenhouji feat. Hyoutei]

-JURI is also going to be part of The Treasure Match! He’ll be Jin of course. Also part of Cast B.

_____

Annnnd that’s all the updates I’m going to go through today. Haha, also a bit of a music update. Kagrra, is in recording right now…Um, I think Alice nine is too. -shrugs- I’m not too sure.

Oh, on tv the other day was MUSIC STATION(I think) and it was a Visual Kei special. I haven’t even looked at anything VK in…a long time now. So when it came on, honestly, I was expecting to change the channel and not watch it. Why? I have no idea. But I watched it. A little awkward since I haven’t heard anything from the bands that were interviewed but..I don’t know. It was weird. It was like I didn’t want to watch it but I did and it was good. XD I was so out of the loop I didn’t even know Tatsurou from MUCC was there. Well, I didn’t know it was him. >.> I kept saying to myself “man, who is that guy? He looks so good!” and then when the names came up on the bottom..” HOLY SHIT?! TATSUROU!? NO WAI”. Yes wai. >.>

Recently I blogged about this store called “Anime Nuts” closing down, yeah? Well, I went back on Sunday with my brother and a friend and I bought more stuff. XD 3 figurines, a Dollfie book, and some phone charms. Now my phone is 3x as big. LOL

OH YEAH, I met some of Mina’s family on Saturday. Haha…They are pretty cool. Nfu. Very welcoming and they saw pictures of me from…Western Day. That was embarrassing. I looked so dumb in one of the pictures we took. >.>


-yawn- I guess that’s all for now. I’m really tired. I decided not to do my geometry homework so I have some more time. I mean, we had a substitute today and our teacher still assigned homework. You can’t do that! You can’t assign homework and assume we get it without explanation! The book doesn’t help~

Now I’m off to watch Rebirth Historica!

γŠγ‚„γ™γΏ(οΌΎΞ΅οΌΎ)οΌβ˜†γ«γ‚ƒ!

October 15, 2008 at 6:24 am 1 comment

Koi Iro no Yume

HA! Again! This time it’s Koi Iro no Yume from SOUNDHOLIC, just like I said! πŸ™‚ This one was actually kind of difficult. Damn kanji. :< Lol just write everything in hiragana or something XD Also, I finished this the day after I finished Chiri Yuku Toki. I just got lazy to post it. ;D Well here you go!


Koi Iro no Yume

SOUNDHOLIC – TOKOSHIE – [C74]
Vocals: Meramipoppu (from: nanafuretto)
Arrange: MasKaleido
Lyrics: Blue E

I DON’T KNOW YOU DON’T KNOW
Koi no yukue wa, dare mo nani mo kotaerarenai
BITTER SWEET, VERY SWEET
Kagi wo nigireba tsuyoki ni nareru

Nani ga KIMI wo yorokobasu no ka
Shiranai shiritai kuchi ni dasenai
GIMME CHANCE ONE MORE CHANCE
Tsutaerarenai HONTO wa muchuu

Mahou no chikara
Itsuka wa KIMI mo wana ni HAMAru*
DOKI DOKI WONDER LOVE

Somaru koi iro no yume
Tsumi ageteku MY HEART
Aimai nanka daikirai da
Demo sunao ni narenakute

Ima wa koi iro no yume
Naisho no mama no yume
Ijiwaru wa terekakushi nanda
Hora kusuburu MASTER SPARK

Dame na uso to ii wake kurai
Miyabutte hoshii Minuite hoshii
DON’T KNOW WHY, CAN’T YOU SEE
KIMI wa kizuku no HONTO ni muchuu

Mahou wa tokenai
Itsumo wa mou chotto tsuyoki na hazu
DOGIMAGI EASY GAME**

Somaru koi iro no yume
Kowarenai de MY HEART
Motto soba ni isasete hoshii kedo
Sugu SAYONARA ga kuru kara

Ima wa koi iro no yume
Naisho no mama no yume
Makezugirai wa otagaisama
Hora kusuburu MASTER SPARK

Somaru koi iro no yume
WAKE wakaranai MY HEART
Sunao ni narenai kara
Semete tada sukoshi mitsumetemita

Ima wa koi iro no yume
Naisho no mama no yume
Yappa soba ni iru dakeja yada yo
Hora kusuburu MASTER SPARK

Koi iro no yume KOI IRO NO YUME
KOI IRO NO YUME Koi iro no yume…


NOTES:

* – Hmm. I always see this. Hamaru means to be trapped and is written like this ” はまる” but everytime I see it, it’s written like this “γƒγƒžγ‚‹β€. I don’t think there’s any difference but, it makes me curious…Maybe it just looks cooler or something. >.>

** – DOGIMAGI(どぎまぎ) means to be upset or nervous. People usually use “waku waku” or something. Rarely do I hear DOGIMAGI.

Once again, let me know if there’s anything wrong!

Also, Funkies! πŸ™‚ Yeah I was looking for a Maikaze page on the wiki the other day and didn’t see one. I’m new to the whole editing wiki pages thing so…Yeah. I posted some of my other stuff, they just took forever to get up cause I didn’t know how to do it(never had to do this before lol). :<Β  Let me know when you’re done mmk? Thank you~!


_________________

A bit of a subject change but today we had a spirit day. It’s called Western day. You know, I’ve been at the same school for 3 years now(4 years counting this one) and we’ve had this “Western Day” every year…But I’ve only now wondered why we even have such a thing. ._. We have this thing where you can “arrest” your friends and they have to sit in this…lol, “cage/jail” thing during lunch. I find it pretty pointless, but I guess it’s pretty fun? I mean, everybody brings their cameras and we just fool around and take really…dumb pictures *coughMINAcough*. Haha.

And, I had a chem test today. I hope I did okay. I pretty much bombed the last one. That pissed me off. If I had checked my answers, I would’ve gotten a better grade. I usually just say “whatever” to test grades but this one was really lame. :< I forgot negative signs and decimal points and it automatically brought me down to a D. Yes, I forgot that many of them. >.> But this one was okay…Me and Mina talked about it after school and we got alot of the same answers. AND I CHECKED MY ANSWERS THIS TIME! Luckily, I caught myself from making a really dumb mistake from not reading the question. Phew~

Haha, that’s right. Yesterday, I had a quiz in AP Human. XD I have it first thing in the morning and we persuaded our teacher not to give us a quiz(we have them every single damn day). So he gave it as a bonus quiz. I got 5/5! But he told us not to tell his other classes and when he offered the other classes, they said no. And then he told them after that it was a bonus quiz. I lol’d. It was so easy. >;D I hate his extra credit questions though. He always asks about sports. I don’t even play sports! Nor do I like them! I can only stand a few of them..

And…That’s it! XD I’ll post again later..Maybe. I don’t have much homework this weeked so..maybe I’ll work on another song.

Until then,

γŠγ‚„γ™γΏ(οΌΎΞ΅οΌΎ)οΌβ˜†γ«γ‚ƒ!

EDIT: I just realized something..Maybe I just didn’t look close enough, but I don’t think I ever posted my romaji lyrics for “Bad Apple!” from Alstroemeria Records on here..? Um, well..They’re on the TouhouWiki anyways. XD That’s all.

EDIT AGAIN!FOR GENKI LOVING~!: Because I am so fucking confused right now. Maybe because it’s nearing 2AM or something and I’m probably seeing things now but…I was lookng at 12012(jrock band)’s main page cause I used to listen to them and I just wanted to see whats up…AND I saw their new release page and…WHAT THE FUCK? I think I’m just seeing things but..Is that Ookawa Genki on the cover of their new CD?!?!?!?!???!!?

Here’s a picture for proof:

O.O HOLY FUCK IT IS. SHIIIIIIIIIIIIIT! LHdlzkJALKHZFais;lgha;dksh;gvlksdhgslkf OH GOD. I CAME. I MUST HAVE THIS CD. NAO. HNNNNNNNGGGGGGGGG.

I just checked Genki’s japanese wiki page and IT’S THERE. Apparently he’s in the music video that comes with the CD. I think I’m going to buy this now. It’s only 14$…That’s not too bad.Β  ;D <3333333

LATE EDIT FOR UPDATES: Wow, assholes. LOL. The day AFTER I freak out about Genki and 12012, Genki’s blog gets updated by staff about the CD. I raged. D:< But! At least I know for sure I want the CD! πŸ˜€

October 11, 2008 at 7:04 am 1 comment

Chiri Yuku Toki

Hey! Nosukii here, bringing some lyrics…again. And umm yeah…I should really be studying for Japanese since I have a test tomorrow..err..technically today but, I took a break so here we go!


Chiri Yuku Toki [FINAL]
Vocals: ζ²™η΄—ι£›ι³₯
MAIKAZE ; ; ; KIOKU~MAIKAZE Music Works~[C74]

Wasurekaketa yume no kioku omoi dashitakute…
Kitai shiteta kotae wa doko ni aru no?
Hitori dake no madobe ni tatsu kaze ga saratte yuku
Dareka no koe todoku to shinjiteita

Moshimo ima kono omoi ga tsutaerareru no nara
Doko e yukeba ii no?

Haruka tooku tsuyoku kuchizu samuyo ano hi no kotoba wo
Machi wo hito wo minna hashiri nukete anata no MOTO e
Chiri yuku toki itsuka kiete shimau made towa ni negau yo
Hateshinai kono sora doko made mo yuku kara

Hanare kaketa hibi no kioku utsushi dashitakute
Sagashi motome nagareta toki no naka de

Moshimo sekai no hate made todokerareru no nara
Nani wo sureba ii no?

Motto takaku hiroku afuredasu yo ano hi no omoi ga
Toki mo kyori mo subete toori goshite anata no MOTO e
Chiri yuku toki douka iro aseru hi made kawarazuni ite
Itsumade mo itsumade mo chikaku ni iru kara

Asu no naka ni nani ga aru? Shiru sube nado nani mo nai keredo
Sore wo mitsuke kaerareru nara watashi ni nani ga dekiru?

Haruka tooku tsuyoku kuchizu samuyo ano hi no kotoba wo
Machi wo hito wo minna hashiri nukete anata no MOTO e
Chiri yuku toki itsuka kiete shimau made towa ni negau yo
Hateshinai kono sora doko made mo yuku kara…

As usual, let me know if there’s any mistakes. ❀ Thanks to Funkies for music/scans.

Next is….Koi Iro no Yume(A Love Colored Dream) from SOUNDHOLIC! I’ll get on it soon enough. And I know I said(waaaaay back) that I would do a Sekkenya song…But it’s…surprisingly extremely difficult. Damn that kanji! D:< I’ll see what happens with that one. Until then, enjoy!


γŠγ‚„γ™γΏ(οΌΎΞ΅οΌΎ)οΌβ˜†γ«γ‚ƒ! (HA! Take that, LUKE.C >;D)

October 9, 2008 at 7:34 am 1 comment

Memory of the Wind.

My memories, transient as the snow, come back

My nostalgia is piling up…


Well, it sure is! Lol yay blogging~ Haven’t been doing that much…But we’re trying. School is killing me and I feel like I’m failing all of my classes right now. XD But that’s not the point!!

EDIT: Also, we’ve hit 3,000 views! Well..it’s past that but still! Thanks to all you readers! πŸ˜€

Uh recently I found out this store near(not really) my place called Anime Nuts is closing down. :O Everything is half off! I went after school on Friday to check out what they had…left. Haha, here’s what I got:

IDOLM@STER figurine! You know, the small ones that go for like $6-8? Yeah $3 for me. πŸ˜€

AND probably the best thing I found there…for me at least:

The Full Drillized Gurren Lagann! Lol, it’s so prickly~ It only cost my about $12 so it was a good buy. And came with another drill! YAY!!!

πŸ˜€ What else…Oh yeah…I made an icon. …Yeah, just one. I usually don’t make these cause…well…I don’t use them but I got bored. And Kawamura Yousuke turns into a ikemen when he shaves. By the way, Yousuke plays Hiyama in Rookies. You know, this guy?

Yeah, he turns into:

❀ Oh god, so hot. And here’s my shitty icon:

….Yeah. That’s it. LOL. I like it…for my first one I guess. ;D


Change of subject but I’v been trying to catch up with Kagrra, and their Kagrra, no Su episodes. God damn there are so many. >.> I made a list of the ones I still need to get but it’s slowly getting smaller. Haha, one of my favorite episodes right now is when they do this clay challenge. D’aww they pick on Akiya because he talks like a girl. ❀ Yeah the point of the episode is to make something based on the word “buun”. Whatever they think it is, they make something of it and then explain it. Akiya picks Dragon Quest 9.

Akiya: -takes Rio’s arm- buun. -laughs- …like this…-moves arm-

Everyone: LOL

Akiya: It’s…buun…LOL, I know this…-calms down- This monster…um..-moves arm- When he strikes, the noise that that wind makes is…buun. πŸ˜€


Oh Akiya. XD So awesome. And Shin makes…an..elephant. I didn’t get it at first but yeah, he explained that to him it wasn’t ‘buun’ it was ‘bun!’ like..something big. Therefore, elephant. And Nao…He kind of reminds me of Kiriyama Renn. ._.;; Maybe it’s just me. And then at the end of the episode they read fanmail. The theme was “if you could become a member of Kagrra, who would it be?” Lol, the one that Shin reads is a person who would want to become Shin. And then Shin reveals that he doesn’t really use a cell phone(apart from business I guess), doesn’t really use video cams or dvds and doesn’t really watch tv. …Wow, that is…something else. Haha, I guess it makes sense. He’s really quiet and is usually working…SRZ BIZNIZ.

Another one of my favorites is the Batsu Game Special. Nfu. I would totally hate it if it was me going through all of those things…but it wasn’t. πŸ˜€ So in this episode Nao has to go on roller coasters and a haunted house. The haunted house scared me the most. If it was me, I would be crying 5 minutes into the thing. >.> It even gave me a weird dream. In which, me and Mina were at school and it started raining really heavily out of nowhere. Then we ran into the school…and it turned into a haunted school…No lights were on and all we had were flashlights. ;_;

Tenimyu time!

Airu is updating his blog more often. πŸ˜€ And it’s nice to know Nagayan, Airu and Masa are all working on the same project. Cute~

Kane-chan and Ryou-chin are working on something together I think…Not quite sure yet.

Genki-kun is going to be in a musical I think. At the end of October. Too much kanji, couldn’t read it. LOL

KENN is going to be in RUN&GUN’s new play/musical. It looks interesting…very interesting. nfu~

There were some recent birthdays too!!

Let’s see…Shinoda(Shinya) and Aiba(Fuji) were on the 1st, Hijiri(Kai), Eiji(Momo) and Zukki(Oishi) were on the 3rd, and Kazuki(Atobe)’s b-day is on the 7th. πŸ˜€ That’s all the birthdays I’ve got listed for October.

-sigh- I’m tired. So much crap to do. I don’t wanna do it~ Lol..Just looking at my planner makes me want to die already XD Ohh but we’re getting Japanese exchange students this month. Yay! Too bad we don’t get the high school students anymore. :< Uh besides that…That’s all I’ve got. XD I’m going to go and make more icons or something.

By the way, thanks to pali_mari for the scans of Yousuke!

Bye bye~

October 6, 2008 at 4:15 am 1 comment


October 2008
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031